Deva, Bd. 22 Decembrie, bl. 43, parter 0254-232570

Ce este reclamaţia?

Reclamația este orice sesizare sau cerere formulată în scris sau verbal pe care ne-o transmiți prin poștă, poștă electronică, fax sau telefon. Printr-o reclamație îți exprimi orice nemulțumire cu privire la activitățile sau serviciile prestate de C.A.R. Decebal.

Cine şi când poate transmite o reclamaţie?

Orice membru C.A.R Decebal sau persoană fizică, oricând are o nemulțumire legată de activitățile sau serviciile C.A.R. .

Reclamaţiile, sesizările, sugestiile, pot fi transmise:

  • - Personal, la oricare dintre sediile C.A.R. Decebal
  • - Prin poștă, la adresa: Deva, B-dul 22 Decembrie, bl.43, parter, judeţul Hunedoara
  • - Prin fax la 0254232570
  • - Prin telefon 0790.528.451
  • - Prin poștă electronică la adresa office@decebalifn.ro
  • - Pe site-ul C.A.R. www.decebalifn.ro, secţiunea contact: sugestii şi reclamaţii

Pentru a prelua și a rezolva rapid reclamația ta, avem nevoie de:

  • - Datele de identificare (numele și prenumele tău, domiciliul și numărul de telefon);
  • - Calitatea persoanei care formulează reclamația (membru, girant sau împuternicit);
  • - Obiectul reclamației (serviciul / produsul/ activitatea reclamată sau informațiile furnizate);
  • - Interesul celui care formulează reclamația/prejudiciul invocat (dacă este cazul).

Cum vom gestiona reclamaţia ?Reclamația va fi preluată şi analizată cu multă atenţie.Te asigurăm că vom căuta cea mai bună soluție la problema semnalată. Și te mai asigurăm că îți vom răspunde la orice reclamație într-un timp cât mai scurt.

Termenul de răspuns este de maximum 30 de zile calendaristice, cu posibilitatea de prelungire încă 15 zile calendaristice.

În cazul în care răspunsul nu poate fi transmis în termen din motive independente de C.AR. Decebal sau în cazul în care aspectele sesizate necesită o cercetare mai amănunțită, îți vom transmite un răspuns provizoriu, care va indica în mod clar motivele pentru care răspunsul la reclamație va ajunge cu întârziere și va preciza termenul până la care veți primi răspunsul definitiv.

Dacă nu ești mulțumit(ă) de răspunsul pe care l-ai primit, ai dreptul să te adresezi organelor și autorităților competente și, respectiv, să utilizezi modalitățile de soluționare pe cale amiabilă a litigiilor prevăzute de dispozițiile legale în vigoare.

Autorități competente:

  • - Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), www.anpc.gov.ro; 0219551
  • - Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Hunedoara – Deva, str. M. Viteazu, nr. 3, cod poştal 330058; Tel. 0254/214.971, Fax: 0254/215.936
  • - Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş – Timişoara, Piaţa Unirii nr. 3, cod 300085; Tel. 0256/422.790, Fax: 0256/443.287
  • - Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bihor – Oradea, Str. Sucevei nr. 4 A, cod 410078; Tel./Fax: 0259/431.817